utorak, 6. rujna 2016.

Njega lica: Olival proizvodi sa uljem smilja



Početkom ove godine Olival proizvodi su postali nezaobilazan dio moje svakodnevne rutine njege lica. Počela sam sa zlatnim uljem smilja da bih sredinom ove godine otkrila svoju omiljenu Olival ekstra hidratantnu kremu za lice, koju kupujem već drugi put, U jednom paketu dobila sam Olival regenerativnu kremu o kojoj sam pisala na blogu i ista, iako mi je bila dobra nije baš odgovarala mojem tipu kože jer je blago matirala, ali mi se sviđao njezin učinak na moju kožu te sam odlučila potražiti kremu sa uljem smilja ali prilagođenu mojem suhom i osjetljivom licu. 


Olival ekstra hidratantna krema sa uljem smilja namijenjena je svakodnevnoj njezi normalne, suhe i osjetljive kože lica. Ova krema sadrži ulje jojobe i pšeničnih klica koje dubinski njeguje i vlaži kožu. Pored toga, ulje mrkve i matičnjaka toniziraju kožu dok glavni aktivni sastojak ove kreme - ulje smillja potiče obnavljanje i sprječava nastajanje bora. Kao i regenrativna krema i ova je smještena u praktičnu bočicu sa pumpicom sa dnom koje se podiže što omogućuje da u potpunosti potrošite svoju kremu, bočica omogućuje higijensko korištenje kreme, a ista je smješten u kartonskoj kutiji koja sadrži sve bitne informacije vezane za proizvod. Teksturom ova krema je blago pjenasta, mekana i lako se razmazuje po koži i brzo upije. Nakon što se upije ostavlja kožu glatkom, hidratiziranom i nahranjenom. Količina koju dobijete za cca 12KM je 50ml i može Vam trajati do dva mjeseca jer je za cijelo lice potrebna mala količina. Miris joj je blago biljni i jako ugodan, mada je to individualna stvar i vjerovatno se taj miris ne bi nekome svidio.

Dugoročno korištenje ove kreme kao dio dnevne njege lica te ulja jojobe kao dio noćne njege lica rezultiralo je time da moja koža izgleda zdravije, svježije i zategnutije. Zvuči čudno ali moje čelo se jako bora kad se šminkam te mi se javljaju sitne borice po čelu, a ova krema doslovno lijepo ispegla lice s tim da ne očekujete čudo ukoliko ste stariji i imate izražene bore. Mislim da ovaj proizvod djeluje preventivno i da zaista svojim sastojcima doprinosi poboljšanju općeg stanja kože lica. Mislim da nema potrebe ali ipak ću spomenuti da mi ova krema nije izazvala nikakve iritacije na licu niti sam primjerila da sadrži  komedogene sastojke koji izazivaju bubuljice i miteseri.


Drugi proizvod sa uljem smilja koji ne koristim svakodnevno je piling sa zrncima koštica masline i marelice. Razlog zbog kojeg ovaj proizvod ne koristm svaki dan su upravo zrnca koja su malo krupnija i grublja a i sam proizvođač preporučuje korištenje ovog proizvoda jednom sedmično ukoliko imate suhu kožu, dok oni sa masnom mogu ovaj proizvod koristiti češće. Kao i prethodni i ovaj proizvod sadrži eterično ulje smilja koje njeguje kožu i sprječava nastajanje bora. Ovaj piling uklanja odumrle stanice kože te čini kožu glatkom i mekom. Ono što sam primijetila je da nakon korištenja ovog proizvoda koža nije isušena već jako glatka, nježna i svježa. Miris ovog pilinga je sličan mirisu maske o kojoj ću pisati u nastavku ali i mirisu svih Olival proizvoda sa uljem smilja - biljni, ugodan  i  jednom riječju zdrav. Proizvod je smješten u tubicu i zahvaljujući svojoj optimalnoj gustini može se lijepo dozirati iz iste. Količinu koju dobijete za cca 6KM je 75 ml i ovaj pilin, kao i sve Olival proizvode možete kupiti u cm-ovima.


Često nakon pilinga posegnem za Olival hranjivom maskom koja pored visoko vrijednog ulja smilja sadrži med, kamilicu i zelenu glinu. Rekla bih da je ova maska pravo malo blago dobrih sastojaka za kožu - što i jeste jer stvarno djeluje pozitvno na kožu lica posebno ukoliko je koristite češće i držite je malo duže na licu. Ja je nanosim nakon pilinga, u manjoj količini te držim desetak minuta. Nakon toga, isperem je mlakom vodom, a nakon toga lice umijem hladnom vodom i nanesem Olival kremu za lice ili ulje jojobe. Na koži se stvarno vidi razlika nakon korištenja ova maske jer djeluje mekše, zdravije i ljepše te na takvoj koži svaki puder super izgleda. Ova maska mi nije izazvala peckanje, crvenilo niti bilo kakve druge iritacije i nuspojave u vidu bubuljica i mitesera. Kao prethodni  i ovaj proizvod sadrži 75ml i mislim da mu je cijena 6KM.





Ukoliko tražite proizvode sa kvalitetnim prirodnim sastojcima svakako potražite neke od Olival proizvoda je se stvarno nećete razočarati. Ja Vam preporučujem ekstra hidratantnu kremu ukoliko imate suhu kožu ili regenerativnu ukoliko imate masnu, ali nemojte zanemariti ni zlatno ulje smilja koje je odlično za noćnu njegu kože lica.

Toliko od mene. Ukoliko imate neko pitanje ostavite ga u komentaru.

Da li ste koristili  Olival proizvode za njegu lica i kako Vam se sviđaju???


Broj komentara: 7:

  1. Još ništa nisam probala od olivala a baš kontam kako bih trebala pošto ga svi hvale :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj micelarnu i ekstra hidratantnu kremu ako imaš suhu kožu :)

      Izbriši
  2. Moracu da obratim paznju na ove proizvode, nisam ih do sada primecivala, a deluju odlicno. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super su ako imaš priliku probaj nešto :)

      Izbriši
  3. Cijena je jako povoljna i sad se dvoumim između Byphase proizvoda za lice, i ovih.. Koje prvo probati, ako si probala Byphase? :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Bypahse nisam probala pa ti ne mogu reći koji je bolji brend. Meni je Olival super i baš odgovara mojoj koži. Micielarna im je odlična ali meni se čini skuplja od Byphase. Zlatno ulje smilja i ekstra hidratantna krema su nešto što bih svima preporučila kad je Olival u pitanja - s tim što ti koža mora biti suha do normalna da bi ti spomenut proizvodi odgovarali :)

    OdgovoriIzbriši